אמנת השירות של בטח תורן סוכנות לביטוח בע"מ ("בטח תורן")

אנו ב'בטח תורן' מחויבים לפעול על פי חזון החברה ועל פי תפישתנו הממקמת את הלקוח במרכז, לטובת כל לקוחותינו בהתאם לאמנת שירות הלקוחות;
 

הגינות וכיבוד הפרטיות

הלקוח זכאי לפרטיות, ועל כן אנו מתחייבים לשמור על סודיות השיחות עמו ועל רשומותיו ב'בבטח תורן' בהתאם להוראות הדין. בפעילות שלנו עם לקוחותינו נפעל באופן הגון ומכבד ונתייחס לזמנו של הלקוח בהתאם.
 

זמינות ויעילות במתן מענה אישי לכל לקוח

אנו מעמידים לרשות הלקוח מגוון אמצעי התקשרות עמנו: דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט, פקס, דואר, מענה טלפוני אישי.
 
שעות קבלת קהל ומועדי השירות הטלפוני ב'בטח תורן' הם:
בימים א'-ה' בשעות 08:00-16:30
בכל שיח עם הלקוח נפעל לתת מענה ברור, יעיל ובתוך זמן סביר.


אנחנו כאן בשביל הלקוח

  1. 'בטח תורן'  תיתן מענה מתאים לצרכי הלקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם פגישה או לשוחח איתו. 
  2. 'בטח תורן' תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה, ותמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.     
  3. 'בטח תורן' תיתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת הלקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה. 
  4. 'בטח תורן' תמסור כל מסמך הקשור ללקוח ונמצא ברשותה על פי דין, לרבות ללקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח. 
  5. 'בטח תורן' תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ותביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

 

שקיפות ופשטות

אנו שואפים לייצר חוויה קלה ונעימה ללקוח. לדבר עם הלקוח בשפה ברורה ומובנת, לשקף ולפשט את השלבים הנדרשים לביצוע בקשותיו וללוות אותו בבירוקרטיה הנדרשת.
 

מקצועיות

הביטוח הינו אחד מאמצעי הפחתת הסיכון והבטחת העתיד החשובים והמשמעותיים של הלקוח.
אנו מבטיחים להעמיד לרשות הלקוח את טובי המומחים בתחום, אשר עוברים הכשרות מקצועיות ככל הנדרש.
בכל פניה של הלקוח אלינו אנו מתחייבים לתת מענה מתאים לצרכיו לפי העדפותיו האישיות.